Sunday, July 26, 2009

ku dalam di lemma..

aduhai..nak kene pindah umah lagi.. ku pening sudaa..if aku beli umah kan bgus..ngaa..!
sakit pale pikir mende alah nie.. semalam aku g midv..ya ampun ramai tol manusia..
lagi serabut pale aku se.. smpi umah stress lagi..nak pindah ker..adoii

dok umah sorg2..waa..mane akak2 umah nie g? tinggallah aku kesorangan..cehh!
mlm xleh tdo..panas lor..nape ler.. aku se cm penjara mewah kat umah 2..
panas!berdindingkan batu..herm.. pagi td g keje pakai ler sandal baru..
nak dijadikan cter sandal 2 tapaknya cam tgi cket..hmpir terpelecok aku..aduhaii..

nape ng ko nie yatie oiii.. pe masalah ko sbnrny ha?
aku dok membebel kat diri sendiri..aduhhh semput laks..
udara..udara..! waaa..aku se nak menjerit..wat hapen ler ng
diri aku nie..ngaa..!perut lapau semacam.. smlm mkn kot...
ku tak percaye! erm.. serabut tol ah..ngeee~~

No comments:

Post a Comment