Tuesday, August 18, 2009

Top 10 Cerita Korea pilihan aku..hihi

"Full House" hee~ofcoz ler aku suke cter nie..
nie ler cter feveret aku klu korg nak tao..
cter nie tgk byk kali pon x se muak..rain yang ensem!!
hihihi..tapi cter nie aku suke sbb jalan cter die..
suke sgt2..dr 1st tgk x buhsan lgsg..ade2 jeh diaorg nie..
seploh star untuk cter nie..yeahh~~
"My Girl" lagu yang sgt ler best ng cter yang lucu gler..
cm x caye de pmpn gelabah cm minah nie..cun+gelabah+penipu
plg suke tyme die g ladang limau 2..kutip limau org 2..jual plak..
yang xleh bla..bt jus lagi..isk..hihi..cter nie best aku suke..huu~
sape yang xtao cter nie..? "Winter Sonata" isk..cter nie lah mencetuskan
fenomena sonata musim salju di kalangan peminat cter
korea keyh..dr cter nie aku trus berminat nak tgk cter korea
huuu~wlpon sbnrny aku xde ler bp suke sgt cter nie..tapi lelame tgk
best gak..lagi2 berlakon tyme musim salji..ngaa
klu mlaysia de salji aku se kisah chenta aku mst cam diaorg gak..
hihii..pewasan!!!!

isk..sgt suke cter nie.."Sassy Girl Chun Yang"
cte nie best sebab watak pmpn nie independent gler
sgt2 tabah..iskk..tyme tgk nie aku terpikir if aku
leh jadi independent cmni kan best..huhu
"Princess Hours"cter cute nie aku se cam zaman2
aku skool dlu..bese lah..ego..masing2 cam nak pastu
cam xnak ngaku..elehhh..hihi..
cter nie lucu tapi elemen kekeluargaan byk di terapkan..
ini cter sgt chumel..i like..siyes.."Yuhee The Witch"
lagu yang best n jalan cter yang menarik dgn pelakon
yang cute n cun nie..aku suke tyme hero melarikan heroin
tyme majlis kawin heroin..perghhhh..

ngaa..penah gak terpikir nak nyamar jadi laki..
nie ler kisahnya.."Coffee Prince" cter nie romantik
ler sesangat..hihi..neway laki nie cute..hiks..
bg aku cter nie best n seswai di tgk..sweet ler..
so..tgk keyh!
Sad Love Story..cter nie aku tgk dr awal smpi last
nanges jeh..tetiap episod sedih tao..isk..dgn watak
pmpn buta 2..ngaa..beli jiwa betul cter nie..
aku suke pe tao..lagu kat dlm nie..L.O.V.E
isk..cter antara negera..fuhh..korea vs japan..
klu korg igt dlu dah de cter cam nie tajuk friends
lakonan hebat bf aku won bin..hihi..
nie laks giliran jun ki.."Virgin Snow" cter yang
sgt best..sedih and heppy dlm ms yg same..dr
cter nie kita dpt lihat ape e2 pengorbanan chenta
yang sebenarnya..isk..huhu
cter nie sedih lorr..tapi cute sbb hero n heroin
khacaks and chanteks..hihi..dr cter nie aku
dpt rasakan perasaan chenta 2..isk..
"The Snow Queen"
pd yg x tgk lagi..g carik dvd cter keyh!!

3 comments:

  1. sama lah..pling minat my girl.. n skrg tengah mencri winter sonata.. masih dalam pencarian.. wlupown dh pernah tengok tp still lagi mencari..any idea mne nk dpt cte winter sonata??

    ReplyDelete